Part superior de la pàgina
Inici del Contingut

Notícies

Seminari de Dret Comparat "La internacionalización del Derecho de Contratos" on hem comptat amb la intervenció del Dr. Agustin Parise, professor i investigador de la Universitat de Maastricht

L'alumna Carolina López Salvador, de la Primera Promoció del Màster en Ciències Jurídiques presentar el seu Treball de Fi de Màster a la convocatòria del Premi Estudios Financieros, modalitat de Derecho Constitucional y Administrativo, resultant finalista pel seu treball:
"La Ley 11/2009, de 6 de julio, de regulación administrativa de los espectáculos públicos y las actividades recreativas". Enhorabona Carolina!

Dentro de la formación prevista para este curso 2014-15, los alumnos del Máster pudieron asistir al Congreso Internacional: EL DERECHO EUROPEO COMÚN DE LA COMPRAVENTA Y LA MODERNIZACIÓN DEL DERECHO DE CONTRATOS, celebrado en Lleida los días 16 y 17 de abril de 2015.

El pasado 30 de junio de 2014 tuvo lugar en la Sala de Juntas de la Facultad de Derecho y Economía la defensa ante Tribunal del Primer Trabajo de Fin de Máster de la Primera Promoción del Máster en Ciencias Jurídicas, bajo el título LA TRANSACCIÓN EN EL PROCEDIMIENTO ADMINISTRATIVO SANCIONADOR DE TRÁFICO, obra del alumno Gerard Castells Alcubierre y bajo la dirección del Doctor Cesar Cierco Seira.

Al acto asistió una representación de la Primera Promoción del Máster en Ciencias Jurídicas.

Celsa Pico, magistrada del Tribunal Suprem ponent al Màster de Ciències Jurídiques, conferència el 20 de març de 2014. Més fotos aquí.

Conferència de Xiol Rios, Magistrat del Tribunal Constitucional, el 23 de gener de 2014. Més fotos aquí

Conferència del catedràtic de Dret Privat de la Universitat de Maastricht, Dr. Jan Smits, el 24 d'octubre de 2013, dins de la docència del màster en la seva 1a edició.

Vídeos

Conferència de la catedràtica de Dret Mercantil Juana Pulgar, el 6 de febrer de 2014. Més fotos aquí.

Conferència del la catedràtic del Departament de Geografia i Sociologia Fidel Molina, el 6 de gener de 2014.